09:43
Студенти-рекламісти презентували перший випуск журналу

22-го квітня студенти ІІ курсу спеціальності «Журналістика. Реклама та зв'язки з громадськістю» захистили свій перший випуск журналу «BAZA» в межах дисципліни «Газетно-журнальне виробництво». Протягом квітня редакція рекламістів підготувала тринадцять статей про моду, бренди та тренди. На онлайн-платформі Meet редакція видання та викладач курсу, доцент кафедри соціальних комунікацій Олена Мельникова-Курганова обговорили результати роботи над першим випуску журналу за квітень 2021.

Журнал «BAZA» спрямований як на жіночу, так і на чоловічу аудиторію. У першому виданні студенти висвітлювали матеріал про моду, одяг, взуття, аксесуари 2021. Журнал підготовлено у форматі PDF-файлу.

 

Редакторка журналу «BAZA» Карина Губська зазначає: «База – це не просто назва, у ці чотири літери, вкладений великий сенс. Бо кожна сучасна людина живе у шаленому ритмі та щодня пізнає щось нове. BAZA – це прості, базові знання про тренди і модні новинки для студентства».

Після захисту першого номеру редакція та викладач курсу обговорили план на наступні випуски періодичного видання.

Переглядів: 84 | Додав: Деканат | Рейтинг: 0.0/0
uCoz